just nu

är bara så less på allt just nu, vill inte ha mer det kommer bli för mycket. jag kommer att få panik eller stressa så mycket så att jag får magsår eller något annat som inte är så kul. vill inte göra strömma guidningen men lotta sa att de är en changs som vi får och det är inte säkert att kommande intag får strömma. men det är redan mycke med varande kurser och körkortet och sen så kommer de och bara släpper detta på oss utan någe vidare förvarning. jag kännde bara hur det knötsig i magen på mig och jag ville bara sjunka genom stolen och golvet just då. just nu vill jag bara spy, jag vill inte mer och det känns som om mamma inte vill lyssna, de känns som om hon tror att jag kan klara allt nu på en gång men jag vet att jag inte kommer att klara allt just nu. hon tror att hon vet huir jag känner hon säger att hon också hade press på sig när hon tog sitt körkort, hon pluggade också då men hon var på praktik då när hon tog sitt och jag sitter i skolbänken och har fått en strömma bomb släppt över mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback