dagens möte

okej idag skulle vi ha safaritjänst men de var för få så vi hade lite om allemansrätten och de gick bra efter det så lekte vi bara och de finns några riktigt intressanta barn i gruppen...

en kille vill inte riktigt lyssna, han en enormt med överskotts energi mer än mig när jag är frisk.
en kille lyssnar inte alls på vad jag säger och jag säger samma saker varje möte till honom att han inte ska vara taskig och reta de andra.
en kille försöker att få de andra två att lyssna på mig och på honom och det gillar jag att han tar ansvar för de som är med i hans patrull.
två killar är lugna och gör som vill om man ber dem och de är uppskattat.
två andra killar överdriver ganska mycket och inte vill göra de man ber de att göra.
tjejerna lyssnar också men inte alltid


jag tycker vi sak ha ett vett, etikett och respekt möte till våren men vi får se hur de blir.


Kommentarer
Postat av: Lilla Syster

Mina scouter skulle också behöva ett vett, etikett och respekt möte... men de är ju bara 7 år..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback