8/12-09

är i skolan nu, vi har kundservice det är riktigt intressant men det finns en del som måst lära sig att om det är en sak så är det så och inte något annat. men nej nej tydligen så ska hon alltid ha rätt och jag börjar bli lite less, hon lyssnar inte helt och fullt ut på det jag säger.
du har inte alltid rätt och du får fan ta och acceptera det och jag tror att det är som jag och en vän till mig satt och diskutera att det är som vi tror men vi vet ju inte om de e sant de e bara vår teori.


ikväll är det scouter och det är julavslutning och det kan bli ganska kul, jag ska tydligen vara tomte det bestämde de utan att fråga mig och jag tycker att de borde ha frågat innan de bestämmer något. cissi ska inte dit så jag får väl klara mig själv och tomte komma jag att vara fast jag inte vill men ja ja vad ska jag göra...

jag skulle vilja men jag kan inte riktig vända mig om och gå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback