hassela igår, birsta idag

det var as kul att vara i hassela igår med cissi, vi hade det as kul med tyvär blev det inga bilder. eller jo det blev den med den finns inte på min dator den är det bara cissi som har...
hade rilktigt kul med det vart jobbigt när jag började känna av det i knäna och den är inte kul.

idag var jag och köpte tapeter till mitt rum, måste göra om det för färgen som jag har målat rummet med är inte den bästa. sedan gick jag och emmy på birsta city och kollade lite på mellandags rean köpte en klänning, ett linne och hårsrpay.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du har fått en utmärkelse i min blogg :)

Postat av: Anonym

det var roligt =) tråkigt med dina knän =( Gott nytt år!! pussokram

2008-12-31 @ 14:24:38
Postat av: Cissi

sorry förra inlägget var från mig =) puss /Cissi

2008-12-31 @ 14:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback