på väg tillbaka

okej sitter nu på täget på väg till stockholm för att sedan byta till den berömda 676 bussen mot norrtälje, ska möta emma på centralen om hon kommer i håg det ;P
hajken var riltigt rolig fast vi bara blev fyra stycker vi spelade fia och vänd tia och vilken rolig gubbe som var där vid stugan när vi kom han babblade på fast ingen av oss riktigt lyssnade. han snackade om att de fanns ved och att man fick fiska om man var hungrig, men nu är det så att man inte får fiska i nationalparker. han ville inte riktigt gå heller fast vi dissade honom ett antal ggr.
min jacka som jag köpte i fredags eller som jag önskar mig i julklapp som mamma betalade fick jag inte ta med mig ner till norrtälje fast jag bad men jag får vänta till efter jul, har ju min andra vinter jacka med mig.

bilder kommer senare kameran ligger i resväskan sen så han jag inte överföra bilderna när jag var hemma och packade om innan tågresan.



Kommentarer
Postat av: Luggen

Skoj att åka en massa buss igår då? ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback