min resa

ja nu måste jag bara få av mig detta, igår när jag åkte hem så gick tåget sönder eller ja en dörr stod och gapade och detta måste ha hänt i söderhamn. så de körde bara 50 km/h mellan söderhamn och Gävle där de sa att de skulle komma ersättnings bussar den första kom efter en halvt timme efter att vi hade kommit in på station och jag kände att jag inte vill tränga mig på den bussen efter som jag hade en del bagage så jag blev kvar i Gävle efter att ha väntat i en och en halv timme ute i kylan kommer det två bussar en till Stockholm och en till Uppsala sen så sa de att de skulle komma ett annat x2000 tåg som var fullsatt precis som vårt och att man kunde chansa och ta det med då skulle det vara ståplats och om personalen tyckte att de hade blivit en för stor säkerhetsrisk så kan de kasta av en från tåget men jag ville inte chansa så jag tog bussen som kom 20.35 och då är det bara två timmar in till Stockholm från Gävle och sen så kom den bussen in till city terminalen 22.35 så jag hinner inte med 22.40 bussen till Norrtälje utan jag får vänta en timme till i Stockholm innan jag får åka den sista biten till Norrtälje, kom i säng efter 1...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback