uppguidning & vässarö

okej hade uppguidning i fredags först en busstur och sen var det guidning i gamla stan, på bussturen fick jag slutet på valhallavägen och ner sturegatan ner till svampen och det gick ganska bra. skulle fortsätta prata om skatterna här i Sverige, bride hade börjat pratat om de på engelska och jag skulle fortsätta fast på svenska och det jag gör är att säga taxerna här i Sverige är... de var lite kul. men det gick bra men min tur i gamla stan gick lite bättre än på bussen tycker jag.

min helg på vässarö var jätte härlig bakade pepparkaks hus eller ja vi byggde fyrtornet på pharos det gick jättebra lite knepigt men kul... träffade mycket trevligt och mysigt folk det var jättekul att träffa alla igen.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback