mer roligt

Har du någonsin
Ätit sushi: nej men jag har äte rå fisk
Varit ihop med någon som varit otrogen: ja, typ
Klättrat på berg: nja
Sett vita huset: nej

Antingen eller
Kallt eller varmt: varmt
spets eller satin: spets
Svart eller rött: svart
Regn eller snö: regn
Rosor eller tusensköna:  rosor
Vår eller höst: vår!
Matte eller engelska: engelska

Motsatta könet
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: jo
Vet den om det: jag tror det
Vad tittar du på hos en man: jag vet inte.... kläder och intressen?


Inom de 48 timmarna
Kramat någon: ja

Bråkat med en kompis: nej

Gillar du att:
Ge kramar: ja
Ge massage: ja
Gå promenader i regnet: jo

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: jobbade på vässarö
Svär du för mycket: jo
När duschade du senast: igår
Vilken färg är det på dina byxor just nu: svarta
Vilken låt lyssnar du på just nu: baba O´riley med the who
Vad är bredvid dig just nu: laptopen
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): vitt med svarta ben
Vad var det sista du åt: mammas nybakta bullar
Har du en lavalampa: jo
Hur är vädret just nu: klart
Vad gjorde du igår kväll: kollade på film
Vem pratade du sist med på telefon: mamma
Vad gör dig glad: godis och kramar
Vart skulle du vilja du åka: U.S.A, England, Skotland, australien mm
Vill du ha barn: ja, 2

Vad ska dom heta: jag vet inte beror på om det blir pojkar eller flickor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback