my first blogg post

hej hallå....
mitt första inlägg..... hoppas att jag kommar att vara lika duktig att publisera här som jag är på haket och scouter.
men men som sagt jag är....
Tove Johanna Nordman och jag är INTE släkte med sångaren i Nordman för han heter inte ens Nordman.
Det finns bara två familjer i hela Timrå-Sundsvalls området som heter Nordman och dom är inte släkt med varandra.
Det finns bara en Tove Nordman i hela Sverige.
hon är också Vädur.

Väduren 21 mars - 19 april

Lyckosten - diamant
Lyckofärg - rött
Lyckodjur - baggen
Lyckometall - järn
Lyckoblomma - tistel och kaprifol
Härskarplanet - Mars

Det första tecknet på det astrologiska året. En vädur förknippas med våren, och är full av energi. Väduren är okomplicerad och går rakt på sak och gillar att skilja sig från mängden. Du som är vädur har bra ledaregenskaper och är tävlingsinriktad, men kan lätt bli otålig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback