över en månad

okej jag vet det har gått över en månad sedan jag bloggade sist, så nu kommer en lite uppdate!

i januari kom Alyce Murphy och hälsade på oss i kalla sverige och vi hade det riktigt roligt vi åkte slalom och det gick ganska bra, sen så åkte vi pulka vilket hon tyckte var både roligare och enklare. när vi hemtade henne var vi in på vasa museumet innan vi åkte hem till sundsvall.

 slalom i hassela

     pukla åkning och snöänglar

sen bar det av till norrtälje för att packa och packa om inför reseledarskolan i alanya och turkiet. det var två hektiska men roliga och intressante.

                         

efter alanya åkte en del hem till sina hem städer och tog det lung och andades ut medans jag och några andra stannade kvar i norrtälje och jag passade på att ta körkort vilket jag är jävligt nöjd med. jag och karin hängde en del och det var riktigt roligt vi åkte hem till hennes pappa och red lite på maxen vilket var kul för det var ett tag sedan jag red.


sen kom SARA på fredagen och då var det fest och det var ganska kul men kön till mobergs var för jävlig. sen har jag och sara hafr mys sen i lördags förmiddag och har fortfarande det, it's awesome!

 


ha de bra ska försöka hinna skriva mer i veckan kram


Kommentarer
Postat av: LillaSyster

Woho! Syster har bloggat =D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback