uppdatering

FAVORIT...
färg: grön, lila, blå, svart
plats: i kusinens fjällstuga
land: italien
bok: tills dess din vrede upphör av åsa larsson  
fordon: bil, båt
film: pirates of the caribbean triologin
djur: hund
affär: H&M
serie: vänner
café: wayne's coffee
plagg: min adidas jacka
skor: adidas
aktivitet: dansa

BRUKAR DU...
titta på dig själv i spegeln: då jag är nära en
gnälla: när jag fryser
skrika: JA!
sova: Ja..
försöka vara annorlunda: varför försöka med något som jag redan är
klä dig i svart: Ja ibland
gå till kyrkan: på jul och viktiga händelser
gå i skolan: har tagit studenten
röka: nej
ljuga: kan hända
hata folk: har hänt
lita på folk: en del

NÄR...
Köpte du något senast: lärdags en ny tröja
Kramades du senast: igår syrran
Åt du senast: idag, en macka


VEM...
Saknar du: kajsa
rörde dig sist: en pojke
vill du slå: en del idioter
kramade du sist: mamma
vill du vara som: mig själv
sårade dig sist: en velig pojke
gjorde dig riktigt glad senast: anders

HAR DU...
brutit några ben någon gång: Nope
några piercings: hade hål i öronen
egen dator: jaa, en fujitsu siemens
gjort bort dig rejält: Ja då
bra självförtroende: jo
kysst någon: Ja
varit/är kär: Jaaa...

HUR...
svarar du i telefonen: Tove eller nordman
mycket pengar har du: så att jag klara mig
ofta bäddar du sängen: ofta men inte för ofta
ofta städar du: varannan vecka
många stör du dig på: en del
ofta träffar du din familj: ofta

Kommentarer
Postat av: Cissi

saknar inte du mig tove :P haha kanske ska fylla i det där testet själv :P

2008-10-28 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback