en lite kul sak jag hittade...

-Några förslag om kondomer!
¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤

NIKE kondomer: Just do it.

FELIX kondomer: Gör det goda godare.

FROSTIES kondomer: De väcker tigern i dig.

GEVALIA kondomer: När du får oväntat besök.

NOKIA kondomer: Conecting people.

OLW kondomer: För att du älskar det godaaaaa.

CARLSHAMN kondomer: Gott, gotti gott gott!

Mc DONNALDS kondomer: Livet har sina goda stunder.

LIBERO kondomer: Det känns tryggt.

LÄTTA kondomer: När du har bestämt dig.

VICKS kondomer: Extra stark, extra frisk.

STATOIL kondomer: Det du behöver, när du behöver det.

PEDIGREE ALL kondomer: Rekomenderas av ledande uppfödare.

GINSENG kondomer: Orka mer.

GB GLASS kondomer: Jag och min magnum.

LOREAL kondomer: För det är jag värd.

COCA-COLA kondomer: Life tastes good.

MARABOU kondomer: Mmmmm...

GORE TEX kondomer: Guarantied to keep you dry.

YOGGY kondomer: Nya smaker, i nya snygga förpacknignar.

ERICSSON kondomer: It´s all about connection.

MICROSOFT kondomer: Where do you want to go today?

AHLGRENS BILAR kondomer: Det enda sättet att stoppa dom, är i munnen.

PRINGELS kondomer: Once you pop you can´t stop.

BLÅ BAND kondomer: Smaskens till sista slicken.

WHISKAS kondomer: Om katten själv får välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback