RÖDÖN -07

hajken var bäst... träffade nytt folk som ska med till jingii och gamalt folk som man lär känna lite mer.
men sen så finns det ju alltid dom som man bara inte klarar av men det är bara att hålla humöret upp och förtsätta vara glad.

FREDAG: åker ut till Rödön som ligger på baksidan av Alnö. träffade hannah på bryggan det var kul har inte träffat henne sedan sista april. och pricis när vi har kompit fram till bryggan så ringer Kiwi och frågar om jag vet vart dom ska kliva i land får då åker dom tydligen båt från svartvik, men jag har ju aldrig varit på Rödöhajken förrut så jag gav han Henkes mobil nummer för det är ju han som anordnar hajken. de kom fram för dom var på Rödön när jag kom över och det var kul att se lite andsikten som man känner igen.

LÖRDAG: jag var påen station på trapper spåret där man skulle hisa upp sig själv... det var kul... på kvällen lekte vi lekar och vi var ute på klipprona och sjöng ocg spelade gittar och johan fick lite fnatt på mig för att jag frös så att jag skakade... men ja det var en jätte bra kväll det men jag skulle gjärna inte ha frysit men det är inte så mycket att göra åt saken.

SÖNDAG: det var jätte kul att vara med och tävla med mina patrullare och vi hetter toves örnar och vi hade det jätte kul men det var sol hela tiden så det blev lite ansträngande... men det är sånt man får klara av i alla fall. det var en riktigt kul helg saknar alla och man ville inte riktigt åka hem... eller jag vill inte det i alla fall....


älskar alla mina scouter som kämpade jätte bra under Rödö spelen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback