kristi flygare

det ska bli en intressant helg tycker jag.
johan karnse kommer ner imorron och på fredag åker jag och sara till min farmor och farfar och sover där tills på lördag och vi ska kolla på det gamla fallfärdiga huset som står mitt emor där farmor och farfar bor.
och på lördag kväll ska jag karnse på fest... vet inte riktigt om det blir av än men det återstår att se.
och på söndag ska jag bara plugga och ta det lungt.

syrran städar sitt rumm kl 01.24 på natten det är ganska kul och sitte och kolla på man får se hur mycka skräp som helst och man vet själv att man har mycket mer....
ajja ska sova nu tror jag men jag vill inte för min säng känns så stor fast den bara är 90cm bred...
jag får väll lägga dit en massa kuddar och gosedjur eller något ;P

ha de bra och ta hand om er ni som läser min lilla blogg.... hoppas att jag inte tråkar ut er aldeles för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback