mer roliga saker

gjort i mitt liv

(x) snott den här listan från nån
( ) hånglat med någon av samma kön
( ) flickvän nu
( ) pojkvän nu
(x) varit kär
(x) blivit dumpad
(x) dumpat någon
(x) haft känslor för någon som inte känt samma sak
( ) hånglat med en främling
( ) sagt till en främling att jag älskar honom/henne
( ) blivit tillsagd av en främling att jag är het
(x) älskar eller saknar någon just nu
( ) legat med en medarbetare
( ) varit kär i en lärare
( ) gått på en blinddejt
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i ett våldsamt förhållande
( ) ifrågasatt mitt hjärta
( ) fått sparken
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) rymt hemifrån
( ) blivit arresterad
(x) ljugit för en kompis
(x) sett någon dö
( ) varit i Kanada
(x) varit på Kanarieöarna
(x) flugit
( ) spytt i en bar
( ) svimmat
(x) varit Lucia
( ) ätit sniglar
(x) åkt snowboard
(x) tagit smärtstillande
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
(x) haft ett te-party (!!!) 
(x) byggt ett sandslott
(x) hoppat i en vattenpöl
(x) hoppat i en lövhög
(x) åkt släde
(x) fuskat när jag spelat spel
(x) varit ensam
(x) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
(x) varit med i en jordbävning
( ) rört en orm
( ) sovit under stjärnorna
(x) blivit kittlad
( ) blivit rånad
(x) blivit missförstådd
( ) tagit hand om ett råddjur/en get
(x) vunnit fler än en tävling
(x) gått mot rött
( ) blivit avstängd från skolan
( ) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
( ) hatat mitt utseende
( ) varit vittne till ett brott
(x) varit besatt av post-it lappar
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
( ) varit vilse
(x) varit på andra sidan landet
(x) simmat i havet
( ) känt som om jag hållit på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
( ) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(x) busringt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
(x) skrivit ett brev till tomten
(x) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(x) blåst bubblor
(x) gjort upp eld på en strand
( ) förstört en fest
(x) åkt rullskridskor
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
( ) ätit hund/katt-mat
(x) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
( ) burit en svart klänning
(x) limmat fast din hand i något
(x) fastnat med tungan i metall
( ) kysst en fisk
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att du inte fått luft
( ) byggt en kärra
( ) pratat i telefon i mer än sex timmar
(x) stannat uppe hela natten
( ) inte duschat på en vecka
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
( ) burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(x) spelat kyckling
( ) blivit puttad i en pool med kläderna på
( ) brutit ett ben
( ) fångat en fisk och sen ätit den
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
( ) gråtit så mycket att jag skrattade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback