En hemma dag

idag ville jag inte gå till skolan... ville bara inte.... jag anser det ionte som skolkning efter som jag har jibbat hela dagen men dom ämnena som vi skulle ha haft idag... och jag jobbar fortfarande... har en lite paus nu så att jag kan uppdatera min blogg... och från och med nu kommer jag att börja skriva på engelska så att Jennie ska kunna läsa. Jennie är en utbytes student som kommer i januari och idag har jag pratat med henne på msn och hon konstaterade att det var ca 10 timmar mellan oss.... hehe... hade jätte kul åt det... och när klockan var två så sa hon att hon slulle gå och lägga sig efter som det var 11 på kvällen där.... hehe.... men ja det kommer att bli kul när hon kommer tycker jag....allt kommer att bli konstigt men inte på ett negativt sätt... utan på ett possetivt och att ha en till lillasyster kommer nog att bli kul... hon är ett år yngre än mig.... men det ordnar sig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback